Ako sa mamča z gauča chcela vybodkovať


Občas mám chuť ukryť sa pred svetom. Zneviditeľniť sa. 

Ráno si objednať malú, útulnú izbu v hoteli v tichej štvrti a hneď sa aj ponoriť do voňavého paplónu a prespať celý deň spánkom spravodlivých. Bez prerušenia. V mojej obľúbenej polohe. Nie pokrčená na boku s pohodlným prístupom k McMlieku. A potom si len tak prepínať telku a hrať sa s mobilom. Nie, netreba mi more, ani wellness. Ani all inclusive. A netreba ani týždeň. Stačí jeden deň. 

Len aby som si pripomenula ten čas spred môjho letopočtu. Tú nudu. Ten čas, keď môžem robiť čokoľvek. Chvíle bez povinností. Čas pre seba. Keď padne. Fajront. Keď nič nemusím a nikto ma nehľadá. Nesleduje každý môj krok 24/7. Dobu, keď som nemusela nič. 

Skrátka, vybodkovať sa. Zresetovať sa, aby som rozvírila pochybnosti o tom, či som správne tam, kde reálne som. V tom kolotoči povinností. Občas i zúfalstva. Kde sa strácam ja.

Večer sa v mojom sne vraciam domov. K mojej rodine. Do bytu, kde vybuchla bomba. A vtedy si uvedomím, že toto je môj vytúžený big dream. Som unavená, ale šťastná a naplnená. Otvorená pre nich ❤.

Isto máte aj vy svoj tajný sen. No dajte 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Ako sa mamča z gauča zamyslela nad šeďou dospelákov

Ako mamča z gauča utvárala spomienky na detstvo

Ako mamča z gauča chytila depku z korony